Salam Perkenalan kepada saudara dan saudari hari ini. Terima kasih kerana membuka blog saya hari ini. Apa yang baik datang daripada Allah dan tidak baik itu datang dari kelemahan diri sendiri. Semoga ada maklumat dalam blog ini yang bole diguna pakai dalam kehidupan kita seharian.

Jumaat, 5 Ogos 2011

DiGi lancar 3G turbo di Labuan

DIGI Telecommunications Sdn Bhd melancarkan perkhidmatan 3G di Labuan, meliputi 65 peratus kawasan berpenduduk tinggi di wilayah itu, menjadikannya pusat pasaran kelima di Sabah yang menikmati manfaat rangkaian Turbo 3G DiGi.
“Langkah itu tepat pada masanya memandangkan permintaan untuk pengguna data di Sabah semakin meningkat,” kata Ketua DiGi Wilayah Sabah, Ng Chak Khin dalam kenyataan di Kuala Lumpur semalam.

Ng berkata, DiGi berhasrat meningkatkan trend itu dengan meluaskan perkhidmatan 3G kepada lebih banyak pusat pasaran di negeri itu seperti Papar, Tuaran dan Keningau menjelang akhir tahun.
“Dalam pada kami menumpukan kepada usaha menghubungkan masyarakat di Sabah, kami juga melakukan inovasi supaya sampai kepada pengguna yang tidak menggunakan telefon pintar supaya mereka juga boleh meneroka dan menikmati manfaat gaya hidup Internet mudah alih.

“Sebahagiannya termasuk memperkaya pengalaman pengguna mengenai peranti semasa, menerusi aplikasi media sosial seperti DiGi, Facebook, SMS, Twitter SMS dan browser DiGi-Opera Mini,” katanya.


Tiada ulasan: