Salam Perkenalan kepada saudara dan saudari hari ini. Terima kasih kerana membuka blog saya hari ini. Apa yang baik datang daripada Allah dan tidak baik itu datang dari kelemahan diri sendiri. Semoga ada maklumat dalam blog ini yang bole diguna pakai dalam kehidupan kita seharian.

Rabu, 1 Jun 2011

Hargailah Kesihatan diri anda dan keluarga anda bermula hari ini

HIDUP SUNGGUH GEMBIRA BILA KITA MEMILIKI KETIGA-TIGA BENDA INI

ANDA MEMILIKI RUMAH

ANDA MEMILIKI KERETA......












        
ANDA MEMILIKI WANG .

           
TAHNIAH...

 KERANA ANDA MEMPUNYAI RUMAH, KERETA DAN WANG SEHINGGAKAN MAMPU MEMBELI APA SAJA YANG ANDA SUKA...DALAM KATA LAIN, KEBEBASAN WANG ITU ADALAH KELEBIHAN ANDA.

                                                                                                                                                                                      
                                          TETAPI.......
JIKA KESIHATAN DITAHAP YANG RENDAH........ITU SEMUA TIADA APA-APA UNTUK DIBANGGAKAN.


Walaupun kita mempunyai wang beribu-ribu ringgit, rumah besar, kerja yang baik dan kereta yang banyak.Namun, jika kita hanya laburkan wang kerana terdampar di hospital kerana masalah kesihatan, semua yang kita miliki tidak bererti sama sekali.KESIHATAN YANG BAIK itulah yang membuatkan diri kita, keluarga kita juga setiap orang merasa yang hidup mereka lebih bermakna.



 LINK INTERNET......http://www.google.com/
                   http://www.yahoo.com/ 
                              www.youtube.com


2 ulasan:

Jairinly bin matuin berkata...

Selamat pagi kawan-kawan..Bolehkah bila anda tandakan apa-apa reaksi seperti baik, menarik, suka dan perlu ditambah, anda sertakan ulasan anda. Saya sangat perlukan sebab kenapa anda memilih reaksi seperti itu lebih-lebih lagi reaksi Perlu ditambah..Ini bagi memudahkan saya untuk memperbaikinya dengan serta merta.

miss m berkata...

betul tu..kesihatan tu penting...

p/s: dia ada keteria yg anda kata tu...tapi susah juga bila knl dgn lelaki berhati daun kayu ni..tiup ke situ pergi ke situ..semua yg anda kta tu...ada pd dia..tp ntah la..dia diam je...rela dia tnya kwn sy dri tnya sy...