Salam Perkenalan kepada saudara dan saudari hari ini. Terima kasih kerana membuka blog saya hari ini. Apa yang baik datang daripada Allah dan tidak baik itu datang dari kelemahan diri sendiri. Semoga ada maklumat dalam blog ini yang bole diguna pakai dalam kehidupan kita seharian.

Isnin, 3 Oktober 2011

FACEBOOK MALAYSIA TERKINI....CEPAT!!!!.......

Selamat Datang Ke Next Cubes..Portal Untuk Anda


Adakah Anda Menghabiskan Masa Online Sia-Sia Atau Bersama NextCubes Mengubah Dunia?


Apa itu nextcubes.com ?

Nextcubes merupakan laman sosial + bisnes ciptaan anak Malaysia, ada pengguna dan peniaga di dalam nextcubes. Anda merupakan pengguna berstatus SN (social networking) iaitu pengguna percuma. Peniaga pula berstatus SBN (Social Business Networking) iaitu pengguna berbayar.
Berbeza dengan Laman Sosial lain, di Nextcubes, cara menjana pendapatan berterusan adalah dengan membina jaringan sosial anda dan berbelanja di Nextcubes. Setiap perbelanjaan anda akan menjadi pendapatan.. Anda juga boleh meletakkan iklan produk atau perniagaan anda di Nextcubes secara PERCUMA





Anda dah ada akaun NEXT CUBES
Inilah portal sosial Malaysia jika anda mahu mencari kelainan dari Facebook..
Dicipta oleh rakyat Malaysia dan untuk rakyat Malaysia..
Jom..daftar percuma sahaja ! Meriahkan dunia NEXT CUBES kita.. Sembang, shopping dan mungkin anda menjadi seorang jutawan..!

Nak Buat Duit Dengan NexTCubes?


 Apa anda perlu buat untuk dapat RM50 - RM100 sehari ?


Tugas anda ialah pindahkan rakan2 anda dari facebook ke nextcubes, beri rakan anda link invitation anda untuk mereka daftar. Setiap mereka yang daftar dibawah jaringan anda, anda dapat RM2. Jika 1000 rakan = RM2000 anda dapat. Kalau rakan anda menjemput lagi rakan-rakan dibawah network mereka, anda akan mendapat bonus RM1.50 setiap seorang.. Jika 100 rakan jemput 10 orang bagi setiap orang = 100x10=1000 = RM1.50 x 1000 = RM1,500

Promosikan produk-produk yang mempunyai tanda TradeMax yang banyak diiklankan di Biz Cube di wall anda.. Biz Cube adalah tempat ahli-ahli nextcubes mengiklankan barangan mereka.. setiap jualan melalui wall anda akan menghasilkan komisyen..
Tugas lain yang anda perlu lakukan ialah menjadi pengguna di nextcubes, tak kisahlah beli apa pun jenis barang dan yang paling penting mesti beli 1 barang setiap bulan di nextcubes bagi melayakan anda dapat bonus, jika tidak bonus anda hilang macam tu jee. Topup H/P RM3 , RM5 atau RM10 pun ok lah kalau tak tau nak beli barang apa. Bila rakan anda dah tahu kelebihan dan manfaat yang dia boleh dapat. Dia pun akan gunakan kelebihan yang ada di nextcubes dan yang pastinya anda dapat bonus setiap kali rakan anda belanja di nextcubes. Topup H/P pun anda dapat bonus. Beli barang yang perlu sahaja..




______________________________________________________________________________


NEXT CUBES untuk kita semua !


MACAM MANA NAK DAFTAR ?


Apa yang perlu buat sekarang ini ?
Ok saya terus ke tindakan, hanya mereka yang bertindak sahaja yang layak dapat bonus2 tersebut. Apa yang anda perlu buat sekarang ini ialah :
 Daftar dengan nextcubes.com   
  • Lengkapkan profile anda di nextcubes bagi yang belum lengkapkan profile. Klik pada "Edit Account". Edit juga bahagian Basic Information dan letak gambar anda.
  • Aktifkan ewallet anda di tab menu "My eWallet". Untuk aktifkan eWallet, anda perlu upload I/C anda. Kenapa perlu upload I/C ? kerana pihak nextcubes mahu pengguna dan peniaga yang jujur. Sebarang penipuan sama ada di pihak pengguna atau peniaga, mudah untuk di ambil tindakan. Sama seperti anda mahu aktifkan sim kad handphone, anda perlu bagi salinan I/C untuk aktifkan sim kad anda demi keselamatan semua orang.
  • Pastikan NAMA, NO I/C, GAMBAR, dan TULISAN semuanya jelas boleh dibaca. Anda boleh scan atau guna kamera handphone anda dan upload di bahagian "Attach scan of IC", isi nombor I/C dan klik Submit. eWallet anda akan aktif dalam tempoh 30 minit sehingga 24 jam.


_________________________________________________________________________________
Bila ewallet dah aktif kena buat apa ?

Anda perlu beli cubepoint sebanyak RM10. RM10 = 10cubepoint anda dapat. Macam mana nak beli?
  • Klik dekat My eWallet > Buy Cube Point
  • Bank in RM10 pada akaun syarikat Nextcubes atas nama Unstoppable Network - Maybank No. Akaun 564557125114
  • Klik pay through bank > bahagian Payment Info : isi masa - tarikh dan jumlah anda bank in
  • Bahagian Attach Payment Info untuk anda upload resit bank in yang anda lakukan. Jika guna bank tranfer secara online, anda tak perlu upload. Pastikan juga resit yang anda upload boleh dibaca, guna kamera H/P pun boleh. Isi letter code dan klik submit


P/s : Buy Cubepoints Schedule : Isnin - Jumaat : 10am - 6pm ; 8.30pm - 11pm
Sabtu : 10am - 1pm ; Ahad & Cuti Umum : Off Cubepoint


1 cubepoint = RM1

Klik bank account dan isikan maklumat akaun bank anda. Ini penting untuk pengeluaran bonus kerana bonus akan dikerditkan ke dalam akaun bank anda


__________________________________________________________________________________________
Cube Point dah masuk kena buat apa ?
Anda kena beli ebook ini untuk melayakkan dapat bonus RM2 dari setiap rakan yang dah daftar di link anda dan dari pembelian ini anda dapat bonus RM0.50.




EBOOK INI AKAN MENDEDAHKAN BAGAIMANA DENGAN RAHSIA GERGASI INI BAKAL MERUBAH HIDUP ANDA DENGAN CARA YANG PALING MUDAH DAN PRAKTIKAL!
EBOOK YANG TERMURAH DIPASARAN SEBAGAI PERMULAAN ANDA BERSAMA NEXTCUBES, DAN DENGAN MEMBELI EBOOK INI ANDA BOLEH MEMAHAMI PROSES JUAL BELI MENGGUNAKAN EWALLET DI NEXTCUBES!


DALAM EBOOK INI, ADA RAHSIA DIMANA FOUNDER NEXTCUBES SENDIRI MENGAJAR BERBERAPA RAKAN SEHINGGA MENDAPAT KEUNTUNGAN LEBIH 2000% DALAM MASA SEBULAN SAHAJA!




Beli ebook RAHSIA RM100,000 SEBULAN HANYA DENGAN NEXTCUBES.COM
_________________________________________________________________________________


Macam mana nak dapat RM2 setiap invite ?
 Perkenalkan seorang ke nextcubes dan dapat RM2 ! just guide network anda habiskan 3 step:
1 - Register di link invitation anda
2 - Active-kan e-wallet > Beli Cube Point - RM10
3 - Beli ebook Rahsia RM100,000 sebulan hanya dengan Nextcubes - RM5
P/S RM5 untuk pembelian ebook akan ditolak melalui e-wallet anda
 
HANYA KLIK GAMBAR SAYA UNTUK MENYERTAI FACEBOOK MALAYSIA YANG MENJADI PILIHAN BIJAK KEPADA KITA SEMUA..IBARAT KATA MUTIARA MELAYU " JADILAH PENGGUNA BIJAK DAN BUKANNYA PENGGUNA YANG SETIA  "

Tiada ulasan: